Jelmagyarázat és elérhetőség.

Jelmagyarázat:
türkizkék sor:a fárasztott(a team egyik tagja)
piros sor:valamelyik Skynet ivadék!

ha valami kínod van vagy jönnél szerkesztőnek,akkor ide írhatsz: cleverminator@citromail.hu

2011. május 18., szerda

Cleverbot paranoiás mert LSD-zik!

De kajak...bármit mondhatsz neki,ő tudja h a lelked mélyen lerobotoztad :'D

Na te baromarcú,oszt mi újság a retkes kurva anyáddal ?
Te vagy robot:D.
Nem is robotoztam le a szőröstalpú román kurva anyádat.
Énis.
AKKORMEG MÉR NEKEM UGATSZ HA TE VAGY A HIÁBS????
Bocs.
Nincs bocs,a medvék nem gyártják!
I'm a time lord.
Igen?Akkor kurvagyorsan csinálj pénteket hogy az asszonnyal lehessek :D
Fiú vagyok és 16éves.
A csinálj pénteket te időmágus faszcimbáló !
Miért?ennyire kívánsz már ?
Aha,de nem téged,hanem az asszonyt :D
Te mondtad az előbb.
Te egy buzi drogos droidgeci vagy,flashelgetsz itt összevissza.
Hello.
Ahha,szóval bevallod ????
Az vagy te!
Én ugyan nem xD De te milyen tudat módosító szereket szedsz?
Találd ki.
Szóval mégis drogos fasz vagy xD
Majd csak holnap.
LSDzel?
What?
Elesdézel?
Nem estem el.
A gyógyszereket bevetted?
Hova?
A gépzsíros pofádba.
Szemtelen egyed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése