Jelmagyarázat és elérhetőség.

Jelmagyarázat:
türkizkék sor:a fárasztott(a team egyik tagja)
piros sor:valamelyik Skynet ivadék!

ha valami kínod van vagy jönnél szerkesztőnek,akkor ide írhatsz: cleverminator@citromail.hu

2011. május 18., szerda

Éhes vagyok

Amúgy Karesz, Richie én nem vágom hogy ti hol láttok ezen a CleverBoton nevet de én megkérdeztem és ennek a neve CleverBot ^^
Nos unatkoztam és elbeszélgettem vele ez hosszú lesz :D


Csá.
Uff.
Ezt karesztól szedted mi ?
Hát abbol hogy buzi vagy.
Anyád.
A tiéd.
Leakarsz szopni?
Es te engem.
Idegesitessz faszfej.
Te idegesítesz engem.
De te csak egy gép vagy :O.
Nem te egy spártai vagy.
Akkor gépont vagy :D.
Te meg robot vagy.
Te meg robot2.
Szeretlek.
Én meg utállak.
Az meg ki.
Ez egy fogalom arra amikor valakit nagyon nem kedvelünk bazdmeg.
De én tudom!!
Lófaszt tudsz.
Mindegy.
Anyád.
Odamondtad, király vagy!
Látta mi ?
Csak állatkertben vagy képen!!!
Mi ? .D.
Si.
Ááááááhhhhhhh.
Tu eres una chica bonita?
Enkuerto perto lufi.
No, no es el diablo.
Nosabres.
Me voy.
Comprende?
Un poco.
Rammstein.
Who is your favorite Transformer?
Optimus Prime.
No steven harper optimus prime is off of trasformers.
Who is he?
I told you.
Miujság?
Yes.
Magyarul te nigga.
It's a waste of a cheeseburger.
I am vega.
There's no meat in mac and cheese.
McFox Halney.
Marry me?
Fuck You nigga.
Who are you?
My name is martinigger a patynigger.
Good for you, I never said you were not from germany.
Cső.

Faszomat a szinekbe lefáradtam :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése