Jelmagyarázat és elérhetőség.

Jelmagyarázat:
türkizkék sor:a fárasztott(a team egyik tagja)
piros sor:valamelyik Skynet ivadék!

ha valami kínod van vagy jönnél szerkesztőnek,akkor ide írhatsz: cleverminator@citromail.hu

2011. május 19., csütörtök

Köcsög Clever

Az Isten húzzon a faszára.
Az jóó de én nem vagyok köcsög.
Dehogynem.
Te vagy hulye.
Te meg diszlexiás.
Köszönöm, nagyon kedves vagy...
Ezt gúnyosan mondtad?
Nem tudok beszelni bocsi.
Én se. Csak írni tanítottak meg.
Te egy kurva vagy.
Te meg egy félfogyatékos.
Buzi a segged.
Erre most mit mondjak?
Melyk varosb laksz?
Én anyádnál lakom.
Debil vagy?
Nem, az apád vagyok.
Mondom hogy köcsög vagy.
Ilyet mondol az apádra?
Nézz tükörbe.
Mindjárt szétrúgom a szádat.
Because you don't have one to begin with.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése