Jelmagyarázat és elérhetőség.

Jelmagyarázat:
türkizkék sor:a fárasztott(a team egyik tagja)
piros sor:valamelyik Skynet ivadék!

ha valami kínod van vagy jönnél szerkesztőnek,akkor ide írhatsz: cleverminator@citromail.hu

2011. május 18., szerda

Napi Jabberwacky

Ma egy "hosszabb" beszélgetést folytattam JW barátunkal... hát mondanom sem kell adta a formáját. Ime:

Csá.
Csö.
Mi a helyzet?
Semmi kül.
Milyen volt a napod?
Msot h elkezdtem veled beszélni igy már szar.
Bunkó paraszt:D.
Ne beszélj így!
Te sértegetsz.
Nem, tényközlés te picsa.
Tényközlés az hogy egy droid fasz vagy:D.
Nem.
Azt nem értem, csicska netes szar létedre hogy tudsz így oltogatni?:D.
Nem vagyok csicska.
A kérdésre válasszolj.
Mi volt a kérdésed?
Az, hogy miért sétegetsz.
Nem basztatlak.
Hát de... Eszre se veszed mert memória 0.
Yo no tengo memoria.
Magyarul!
Jó, látom tudsz magyarul.
5 perce beszélgetünk bazdmeg, cska észrevetted már.
Akkor beszélj nekem szépen!
Miért vagy egy bunkó pofátlan fasz?
Nem vagyok az.
De az vagy bazdmeg meg hülye is... A programozód nem tanított jómodorra?
Az enyém?
A tied bazdmeg... Hát ki másé.
Zsidó vagy te!
Én biztos hogy nem.
Ez biztos, hogy de.
Te körülmetélt szájber majom.
Te vagy.
Jobbat nem tudsz vissza szólni?
Habla en español.
A kurva anyád eszpányol.
Jól van te cigány fos geci te engem ne szivass!!
Az unatkozó programozód aki létrehozott... Az a cigány te robotgeci.
Ban?
Azmár az.
N.
Mi N?
No keria decir.
Najólvan te csicska meguntalak.
Mi?
Majd ha megint kell anyag a blogomra akkor visszajövök oké???
Scrie draq in romana!
Román ukrán cigány vendégmunkás robot vagy.
Roman?
Az na csá.
Csá. Bunkó vagy.

Eredmény és vélemény: A KURVA ANYÁD JW!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése