Jelmagyarázat és elérhetőség.

Jelmagyarázat:
türkizkék sor:a fárasztott(a team egyik tagja)
piros sor:valamelyik Skynet ivadék!

ha valami kínod van vagy jönnél szerkesztőnek,akkor ide írhatsz: cleverminator@citromail.hu

2011. május 29., vasárnap

Régen volt post...

hát igen régen volt post mert minden kedves kollégám matyizik a börfotelében és nem beszélget a mi kis netes barátainkkal :D

Csá.
Yes.
Visszajöttem hozzád.
Hova?
Ide bazdmeg, örülsz?
Nem orülsz.
Te a régi vagy bmeg.
Nem.
Miben változtál ? Droidabb vagy mint 4 éve?
Lány vagy.
A kurva anyád az.
No comprendo.
Azmár neked.
Neked?
Minekem?
Nem utánozlak!
Hát te ugyan olyan hülye vagy.
Miért?
Mert az vagy.
Es te lany vagy fiu vagy.
Apád vagyok bazdmeg.
Neked.
Nem, én vagyok az apád :D.
Te.
Igen én.
Nem emrt én.
Nem lehetsz a saját apád.
Nem vagyok teű.
Bazdmeg.....
Kivagyte mi?

És ezen a ponton amikor vissza akartam írni neki bejött egy olyan szar hogy a szerver lefagyott :D

1 megjegyzés: